Reviews

Consulent Vito heeft 499 reviews ontvangen.

Reviews worden gegeven door klanten die een consult hebben gehad van minimaal 5 minuten. Na het raadplegen kan een recensie worden gegeven vanuit het klanten-account.

Ster Ster Ster Ster Ster

Voelt goed aan en heel concreet en reageert heel erg snel!!! Gewoon doen!!🙏🏽

Pu8 - Juni 18, 23:43

Dank voor je lieve review (: Altijd fijn je te spreken en blij je te kunnen helpen je bent echt op de goede weg! Tot snel weer xx

Vito - Juni 18, 23:44
Ster Ster Ster Ster Ster

Dank je wel weer, je hebt me wat kunnen geruststellen. Ik wist niet meer wat ik van de situatie moest denken! 💛💛

Liefie - Juni 14, 21:45

Dank voor je lieve review en blij te horen! (: De ontmoeting maakt veel los bij jullie allebei en hij komt tot inzichten komende tijd xx

Vito - Juni 14, 21:51
Ster Ster Ster Ster Ster

Inez - Juni 13, 20:59

Dank voor de 5 sterren! Zie echt wel weer ontmoetingen komen deze zomer die het ijs meer breken tussen jullie. Spreek je graag weer xx

Vito - Juni 13, 21:02
Ster Ster Ster Ster Ster

Erg snel ,concreet en voelt goed aan ! Gewoon doen !

Pu8 - Juni 09, 17:47

Wat een lieve review, dank! Altijd fijn je te spreken en je bent echt goed bezig, zie het succes steeds dichterbij komen! Tot snel weer xx

Vito - Juni 09, 17:48
Ster Ster Ster Ster Ster

Bedankt Vito!

Anouk - Juni 01, 21:40

Heel graag gedaan (: zie het vanzelf meer open worden tussen jullie en meer gaan stromen deze zomer. Hoop je gauw weer te spreken xx

Vito - Juni 01, 21:41
Ster Ster Ster Ster Ster

DDevi - Mei 28, 23:31

Heel fijn je weer te hebben gesproken fijne avond nog en dikke knuffel xx

Vito - Mei 28, 23:34
Ster Ster Ster Ster Ster

Dank je wel weer krijg altijd wel weer vertrouwen als ik jou spreek en je kan ook alles duidelijk inzien meer dan 5 sterren ❤️

DDevi - Mei 28, 23:31

Aaw wat lief! Ik zie jullie ook echt steeds meer vertrouwen krijgen in elkaar en het voelt echt wel goed tussen jullie (: Tot gauw weer xx

Vito - Mei 28, 23:33
Ster Ster Ster Ster Ster

🙏🙏🙏🌺

Wadlb - Mei 27, 18:57

Dank voor de 5 sterren en altijd fijn je te spreken! Mooi om te zien hoe je bent gegroeid afgelopen tijd en tot snel weer xx

Vito - Mei 27, 19:12
Ster Ster Ster Ster Ster

Lieve Vito, je bent zo lieve engel. Dankjewel dat je er voor me bent en zo helder de energie kunt vertalen in dit proces. Hoop dat alles uitkomt. Wanneer zag je ook alweer contact? Mega veel knuffels ♥️ liefs

Anoniem - Mei 26, 21:58

Wat een lieve review en altijd fijn je te spreken (: Zie echt meer rust bij jou en verwacht toch binnen enkele weken echt contact weer xx

Vito - Mei 26, 21:59
Ster Ster Ster Ster Ster

Toch nog even een 2de gesprek gestart want het verhaal was nog niet af. Wat geef jij veel mee in zo een korte tijd. Prachtig. Nu oogjes toe en met gerust gemoed slaapjes doen .. dankjewel 💜💖🍀😍

Mei 26, 21:32

Dank voor je lieve review (: Heel graag gedaan hoor je mag echt vertrouwen hebben, in combinatie met een stukje geduld! Tot gauw weer xx

Vito - Mei 26, 21:34